loading...
EHSAN PAYEH FANS
MaNi PaYeH بازدید : 1037 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (51)

برای دانلود فقط کد های زیر را در مروگر های خود پست کنید.

 

آهنگ خیلی عزیزی (MP3):

 

 

کیفیت 320:

 


http://www.bia2music220.com/Post/16/Ehsan Payeh/Ehsan Payeh - Kheili Azizi.mp3

 

 

کیفیت 128:

 

 


http://www.bia2music220.com/Post/16/Ehsan Payeh/Ehsan Payeh - Kheili Azizi (128).mp3

 

 

دانلود موزیک ویدیو خیلی عزیزی با کیفیت عالی:

 

http://s2.iranpmc.asia/admin5/ashkan/Tir/26/Ehsan%20Payeh%20-%20Kheili%20Azizi%20%281080%29%20%5BIranPmc%5D.mp4

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط yasaman در تاریخ 1392/05/25 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

سلام مانی جون عزیزم یه سوال چرا احسان یه اهنگ اروم نمی خونه؟(میشه ازش بپرسی )یا خونده من خبر ندارم.اینقده دوس دارم یه اهنگ این مدلی ازش ببینم بیشتر مشتاقم ببینم با اون فیس جذاب و با مزش و اون اداهای شیرینش تو یه کلیپ با یه اهنگ غمگین و اروم چجوری میشه؟؟!!! یعنی میتونه خودش وکنترل کنه؟؟؟.پایه باشید...
پاسخ : سلام یاسمن جان خوبی؟

ببین چشم اما آنگدرس عاشقی که آنگ آرومیه

اگه موزیک ویدیوش رو نداری برو از همین وب دانلودش کن.

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

بله دادا
پاسخ : ایول به خودم.

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

راستی دادا من تو وبم هیچ اثری از داش احسان گلمون نیست چون زیر دست داشمم هرچی اون میگه میزارم اونم که داش احسانو دوست نداره خاک تو سرش خخخخخخخخخخخ
شکلکشکلک
پاسخ : ایرادی نداره معلومه که طرفدار واقعیش هستین.

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

دادا وب تو بهتره ماشاالله چشم حسود بترکه شکلک

راستی دادا این آهنگی که ورود به سایتت میشم منو دیوونه کرد من آلان خودم آهنگ داش احسانو گوش میدم بعدا هر پنجره ای که باز میکنم آهنگ میخونه دیوونه شدم میگم میشه خودمون اگه دلمون خواست دکمه ی پخشو بزنیم در هر صورت من که هوادار سایتتم دیگه از صبح تا شب پای این سایتم شکلک
پاسخ : ببین عزیزم

اون زیرش چیزی هست که اگه خواستی STOP کنی

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

دادا وب شادی آدرسش چیه یه سری بزنم؟

راستی ما مخلص شماییم ||||||||||شکلک
پاسخ : بزن چی کارت دارم عزیزم.

این آدرسش:

rain-2-rain.blogfa.com

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای آنتی اون دهن گشادتو ببند گنده گنده حرف زدن ضرر کرده ؟می تونی بری گم شی کسی منتتو نکشیده که آهنگاشو دانلود کنی داش احسان ما به خخلوچلی مثل تو احتیاج نداره اگه تو آنتی احسان پایه ای من آنتی دشمنای احسان پایه ام شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ایول خوشم اومد

دمت گرم.

این نظر توسط آنتی احسان پایه در تاریخ 1392/05/18 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

سلام راستی شما که با داش احسان میپلکی داشمون توسایتت میاد اگه نمیاد بگوبیاد اگر هم میاد خو ب اونم چند تا نظر بزاره بدونیم اون زین خواننده های 2هزاری نیست که تا شهرت پیدا میکنه خودشو میگیره من که میگ نمیاد من طرفدار مجید خراطها هستم به خدا اگه بیاد قول میدم که همه ی آهنگاش وییدیو هاش همه اصلا مخلصشم دانلود کنم ببینم این احسان پایه شما معرفت داره شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام

برین تو چت باکس آخرش هست

تو بعضی از پست ها هم هست

در ضمن اینجا وب شخصی نیست که وب رسمی هوادارانه

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1392/05/15 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

salam mani jun ye tashakore vizhe az ehsan bokon ahange kheyli azizi fogholadas bade modatha ba dosta jam shodim koli ba in ahang zadimo raghsidim cheghad khobe ahango sedaye ehsan baese shadimun shode omidvaram hamishe shad bashe behesh bego asheghesham ok?fadat
پاسخ : خيلي خيلي ممنون ياسمن جان چشم حتما

این نظر توسط saghar در تاریخ 1392/05/11 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

ahange kheili azizi 2ta tasvir dare? ini k pmc pakhsh mikone ba oni k man download kardam fargh dare..
پاسخ : سلام خانم. بله درسته دوتا مویک ویدیو داره

تونی که شما دانلود کردین ورژن قدیمه

اونی که PMC میده ورژن جدیده.

این نظر توسط shadi Payeh در تاریخ 1392/05/11 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

اینوکه ازاول میدونستم مغرور نیس.اتفاقامن به هرکی ازدوستام ک میگفتم.میگفتم احسان پایه ادم مغروریه امااینقدبهشون گفتم نیستتتتتتتتتتتتتتت
کم کم بهشون ثابت شد.
هیچوقتم قصدتوهین بهشوبدارم.
احسان پایه خیــــــــلی عــــزیـــــزه
خوشحال میشم بازم بیادوبم
پاسخ : آفرین.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 1,198
  • بازدید کلی : 68,074