loading...
EHSAN PAYEH FANS
MaNi PaYeH بازدید : 252 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (13)

١١مرداد شروع زندگى من. مخلصيم.

 

به خود اما رضا قسم از پدر مادرم بگير تا شماها همه رو دعا كردم

 

و ازشون سلامتى خواستم واستون

 

 

عيدتون مبارك باشه دوستاى عزيزم. بهترين آرزوها رو واستون دارم.

 

مخلصيم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hajar در تاریخ 1393/05/16 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

namardddddddddddddddd
پاسخ : سلام چه عجب پیدات نبود هیچ رفیق

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/05/15 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

سلام مانی جان چطوری داداش؟

تبریک میگم کنکورتو

ایشالا موفق باشی

فقط یه سر بیا کلوب که خیلی کار واجبی باهات دارم

یا علی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/15 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

خوبم داداش جزتبریک کاردیگه ای ازم برنمیاد،
پاسخ : ُلام مبینا جون قربونت عزیزمهمین تبریک دنیایی ارزش داره

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/15 و 5:10 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش دکترم خوبی؟تبریک میگم داداشیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شیرنیه مایادت نره،به بردیاجان،بهفرجان هم تبریک میگم.داداش حالاشدیم هم رشته.هرجفت تجربی بدیم الان پزشک.تبریک واقعاداداش
پاسخ : سلام مبیناجون آجی خوبی قربونت مرسی عزیزم دوست گلم

این نظر توسط behfar در تاریخ 1393/05/14 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

سلام مانی جون خوبی ببخشید داداش گوشیمو دزدیدن برای همین اینجا مزاحمت شدم آقا تبریک میگم موفق باشی انشالله آقای دکتر خیلی خوشحال شدم هم برای تو هم برای بردیا اومد اینجا از قول من بهش حتما تبریک بگو موفق باشید آقایون دکتر اینجارو چیکار میکنی؟میبندیش دیگه آره؟
پاسخ : چاکرتم عزیز دلم قربونت برم منم بهت تبریک میگم هم به تو هم به زلزله

قربونت حالا دیدمت برات تعریف میکنم الان که خیلی خوشحالم نتیجه ی

کنکورم عالی بود آقای دکتر شدیم رفت ..وآره اینجارو تعطیل میکنم

چون دیگه دانشجو شدیم رفت

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/11 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

سلام تولدوتبریک میگم،ممنون ازدعاشون
داداش نتیجه کنکوراومدچیکاکردی؟
پاسخ : سلام چطوری خوبی؟نه بابا نتیجه فردا میاد ببینم چی میشه

این نظر توسط رونیکا بلا در تاریخ 1393/05/11 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

شلام عسیسم عید توم مبالک باچه جیگلم من میدم این احشن پایه چه جیگلیه میگن

نه نداتونید رفته مشهد برامون دعاترده میسی عسیسم قلبونت بلم با این قیافت

عچقم بوچ بوچشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1393/05/10 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

میگم فامیلیه احسان پایه ،پایس؟
پاسخ : نمیدونم والا چی بگم عزیزم...

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1393/05/10 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

فردا ... تولد احسان پایه ! .... برنامه ای ندارین عایا؟!!!
پاسخ : چرا برنامه دارم اما ببینم جور میشه چون تنها نیستم چند نفریم...

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1393/05/10 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

مانی جان، احسان پست جدید گذاشته تو اینستا ... سایتتم خیلی باحاله! حیف ک تازه پیداش کردم .... از این ب بعد همش اینجام ! منتظر نظراتم باش!
پاسخ : آره دیدمش گذاشتمش توی سایت قربانت مرسی نظر لطفته

خیلی خوش اومدی به جمع ما


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 1,162
  • بازدید کلی : 68,038