loading...
EHSAN PAYEH FANS
MaNi PaYeH بازدید : 309 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (28)

salam bacheha

mokhlesimaaa

music jadido ke dadam

ta 2 hafte dg music jadid midam

emsaal Mikham sabke karimo avaz konam.

omidvaram khoshetoon biad az musicaaye emsaale man

doosetoon daram

''EhSanPayeh''

 

 

DoosTani Ke insTaGRam DaRann

Khoshhal Misham Follow Konan

Ehsanpayeh

 

 

 

facebook.com/ehsanpayehfans

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/14 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

به عشق تو هر شب حوس میکنم یکم آسمونو تماشا کنم
یه راهی نشونم بده من می خوام خودم رو یکم تو دلت جا کنم
به عشق تو خواب از سرم میپره
به عشق تو دارم نفس میکشم
یه روزی میبینی میفهمی چطور واست از همه دنیا دست میکشم
تا بارون میگیره با یه حس خوب به عشق تو میرم قدم میزنم
کسی که داره زیر بارون تو رو صدا میزنه عاشقونه منم
غرورم اجازه نمیده بگم که این روزا تنها امیدم تویی
کسی که نگاهش برام آشناست همیشه تو خوابم میدیدم تویی
غرورم اجازه نمیده بگم با چه اشتیاقی به سمتت میام
تمومه نیازم صدای توئه داره جون میگیره با تو رویاهام
تا بارون میگیره با یه حس خوب به عشق تو میرم قدم میزنم
کسی که داره زیر بارون تو رو صدا میزنه عاشقونه منم


دوستدارمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/13 و 2:23 دقیقه ارسال شده است

کامنتایادت نره حذف کنیاداداش
پاسخ : نه اجی حذف کردم انشالله برگشتی باخبرای خوش بمون سربزن.من دیگه رفتم یاعلی خداپشتوپناهت

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/12 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چطوری باید عضوبشم،بعدشم خوشم نمیادداداشم.راستی مانی جان من واسه یه کاری یه دوهفته ای نمیتونم بیام وب،جون مبینا 1بیا نت.میشه؟
پاسخ : کاری نداری عضویتش تو برو اگه نتونستی من کمکت میکنم.

بخداآجی نمیتون وگرنه که میمومدم

بسلامتی انشاللله

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/12 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

بازم رفتی،یه لحظه غافل شدم از وب دیردیدم جواب کامتو.شکلک
پاسخ : نه هستم دیر ج میدم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/12 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

درمورد نت پرسیده بودم؟شارژش اینا!!،،،وای مانی امروزنزدیک بودبی ابجی بشی!هرجندابجی زیاددوربرت هس ولی داشت یکی از اجیت کم میشد
پاسخ : آها راستش نمیدونم.دروغ چرا. خدانکنه..درسته ما آجی زیاد داریم

اما هرکدوم ارزش خودشو برامون داره آجی بیا کلب عضو شو

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/12 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی داداشم؟راستی جواب سؤالموندادایاداداش!!هاجرجان راست میگه چراعکستوبرداشتی؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : همین جوری گفتم دیگه قسمت رسمیه پیج باشه

کدوم سوال اجی

این نظر توسط hajar در تاریخ 1393/04/12 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

che ajab umadi
پاسخ : چاکرتمشکلک

این نظر توسط hajar در تاریخ 1393/04/12 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

اين روزها ميشود فهميد تحمل گرسنگي وتشنگي چقدر آسان تر از اين است كه يك دنيا حرف داشته باشي ونتواني روزه سكوتت را بشكني....

این نظر توسط hajar76 در تاریخ 1393/04/12 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

eeee mani chera axseto bardashti????
rasti salam
پاسخ : سلام هاجر جون خوبی آجی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/12 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش هستی؟؟



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام آجی هستم آره


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 1,163
  • بازدید کلی : 68,039