loading...
EHSAN PAYEH FANS
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/05 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

من اصلا خوب نیستم اماشکر که خوبی.خیلی بدی بردیا جان راست گفت تولدمیگیری خبرنمیدی نچ نچ نچ
پاسخ : چرا مگه چی شده؟؟؟ول کن اون شوتو مبینا به همشون گفتم بیان ولد

این شوت بازی در میاره بردیا کاملا باتوم.شکلک

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/05 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خوبی؟خوشی؟چه خبر؟
پاسخ : سلام مرسی همه چی اوکی توخوبی؟؟؟

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/04 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی جون مبینا الان باششکلک
پاسخ : سلام آجی خوبی؟

این نظر توسط گروه پایه ها در تاریخ 1393/05/04 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام مانی جون هرچی بگی حقد داری ببخشید بخدا گرفتار بودم ببخشید

به به بببین چی خبره اینجا ایول ازاین به بعد اینجارو میترکونیم ههمون دیگه سرمون خلوت شده خوشگل شده احسان پایه یعنی خوشگل بود از زمانی که من ندیدمش تیپش بهتر شده ولی مدل مهاش اون قبلیه بهتر بود درکل خیلی ایولشکلک
پاسخ : خوبه خودت میدونی دیگه من چیزی ندارم بگم...

این نظر توسط behfar در تاریخ 1393/05/04 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوستان عزیزم ببخشید من 1مدت نبودم خیلی کار دارم مانی جون توکه درجریانی.بابا ایول خوشم اومد این پسر خیلی خوش عکسه چه لباس صنعت نفت ابادان بهش میاد ماشالله خخخخخ خیلی باحال بود عکسای این بار خسته نباشید بچه ها
پاسخ : خوبه همتون هی میگین اما دیربه دیر میاین
پاسخ : این بارم میبخشمتونشکلکتکرار نشه هی بگید مانی بده

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/04 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش ایول دستت طلاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام چاکرم اجی

این نظر توسط رونیکا بلا در تاریخ 1393/05/03 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

شلام عسیسم قلبونت برم الهی هرچی می پوشی بت میاد جیگلم چقد توخوجلی

عاخه جیگلم منتظل آهندای جدیدت هستم عچقمشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط matin2000 در تاریخ 1393/05/02 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام بر بامرام ترین رفیق مانی جون دادا حالی ازمون نپرسی 1بارشکلک
ایول بابا فدائی داری هوارتا احسان پایه منتظر اهنگای جدیدت هستیمشکلک
پاسخ : چه عجب از شما سلام دلم برات تنگ شده بود چه خبرا خوبی داداش جان

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/02 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

ey bad nistam dadash.ma ke sadat nadarim bahatun sohbat konim
پاسخ : خواهش میکنم سرکار خانم ما سعادت نداریم.عکس جدید آقا احسان رو

گذاشتم

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/05/02 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشم خوبی؟به به چیکاکردیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
منتظراهنگشونم شدیدا
پاسخ : سلام مبینا جان خوبی؟آره ممنتظر آهنگ های جدید باشید

تازه سبکشونم عوض کردن ببینینم چی شده؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 1,187
  • بازدید کلی : 68,063