loading...
EHSAN PAYEH FANS
MaNi PaYeH بازدید : 895 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (30)

لینک زیر را کپی و سپس در مروگر خود پست کنید.

 

دانلود ورزن جدید موزیک ویدیو خیلی عزیزی:

 

http://uplod.ir/3q1gnm55rrhm/Ehsan_Payeh_-_Kheili_Azizi_[www.ehsanpayeh.tk].MPG.htm

 

 

 

همراه تگ تبلیغاتی

 

ضبط شده از شبکه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahni در تاریخ 1392/06/02 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام. مرسی ازسایت خوبتون ورژن جدید خیلی عزیزی اصلن دانلود نمیشه.خیلی دلم میخواد ویدئوجدیدوببینم .اقامانی یه کاریش بکن
پاسخ : جدا؟ چشم حتما درستش میکنم.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/05/29 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

اااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ چ خبر شده؟؟؟؟ خیلی عزیزی رو دوباره ساخته؟؟؟؟ چرا آخه؟؟؟
جدیدش همونیه ک توش کت نارنجی تنشه؟؟؟؟شکلک
پاسخ : نه اون ورژن قدیمیه هست

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/20 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

دادا دانلود کردم عالی بود >منتظر بخششتم دادا فقط برا یک بار 1 بار ببخش منتظر بخششتم ببخش دیگه به خدا قول میدم دیگه از این کار ها نشه قول میدم از شما هم میخوام که دیگه به روم نیارین که یه فامیل اسکلی دارم دادا منتظر بخششتم من فردا میام وبت تقاضای بخشش دارم میخوام دوباره منو مثل طرفدار واقعی بشناسید باشه دادا حالم گرفته است نوشته 2 نفر آنلاین هستی دادا من رفم بازم میگم همه ی حرفام راست بود دادا ببخش دادا تو آیه ی قرآن هم هست ببخش تا بخشیده شوی داددا پس ببخش دادا ببخش ممنون که به حرفام گوش دادی 1 فرصت دیگه میخوام گرچه من ننوشتم ولی ببخشش دادا دل دریایی داشته باش فقط همین یکبار ببخش بای ببخشی ها منتظرم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

دادا شما آنلاینی که نوشته 2نفر آنلاین ؟شکلک

راستی امروز زوجه آره خوبی دادا ؟
پاسخ : بله آنلاینم.

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/19 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

سلام داش مانی شما مگه تو http://www.diamusic.com/index.php?option=com_content&view=article&id=654
این سایت نگفتی من مانی هستم و یه وبلاگ طرفداران احسان پایه رو دارم شکلک به هر حال من خیلی خوشحالم که یه داش دیگه پیدا کردم
پاسخ : خواهش می کنم.

این نظر توسط یکی از طرفدارا در تاریخ 1392/05/18 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

سلام راستی من با دعوت اومدم ها نگی مثل ......سرمو پایین انداختم اومدم تو یه سایت که آهنگ طپش داش احسان برای دانلود بود و پخش آنلاین داشت تو پیام گزاشته بودی که یه وبلاگ هواداران داش احسانو داری ولی آدرستو نزاشته بودی با بدبختی پیدا کردم ....
ایول به تو که خواننده ی خوبی رو انتخاب کردی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کی دعوتتون کرده؟!!!!!!!

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1392/05/14 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی دارین.ممنن ازدعوت کردی وبهم سرزدی.
شبیه دبیرزبانمه اینجا خخخشکلک
پاسخ : من دعوت كردم؟!!!!!!

ولي مرسي كه اومدين

این نظر توسط shadi Payeh در تاریخ 1392/05/14 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

اره حسودیم شده بدجووووورشکلک
حداقل ی خوشگل ترشو میاوردن!!

چند دیقه پیش تو پی ام سی دیدم.
درکل اگه بخوام وجود اون دختره رو ندید بگیرم واقعاااااااا عالی بودشکلکشکلک

خیلی دوسش دارم.
هم خوانندشو هم ویدیو!!شکلکشکلک
پاسخ : خخخخخ معلوم بود.

ولی درسته وزیک ویدیوش خیلی تووووپه

این نظر توسط shadi Payeh در تاریخ 1392/05/14 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

ترو خدا زود تروزپن جدیدشوبزار!!!
من ندیدم میگن یه دخترم توشه!!!شکلکشکلکشکلک
ولی ندیده میگم اون قدیمیه قشنگ تره!!!
چرا عوضش کرد؟؟؟
پاسخ : سلام به دلایلی ورزن جدید دادن بیرون

بله یه خانم توشه.

حسودت شده شادی؟خخخخخخ

این نظر توسط berkhe در تاریخ 1392/05/14 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

ای جانم چقده من این احسان و دوس دارم تمام اهنگاش فوق العادس هر چی گوش کنم خسته نمی شم دوووووووسسسسسسسسشششششششش دارررررررررم
پاسخ : سلام ممنون از حضورتون


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 1,186
  • بازدید کلی : 68,062