loading...
EHSAN PAYEH FANS
MaNi PaYeH بازدید : 529 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (53)

 تنها عكسى هستش كه خندم از روى خوشحاليه. #خوشحالى.

 

 

 

خنده از خوشحالى نيست از اجبار زندگيه. تا بشه باهاش مبارزه كرد.

 

اين است زندگى.....

 

 

خدا شكرت واسه همه چيز.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/11 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

داداش بیخیال شب کتاب خوندنومگه روزوازت گرفتن؟!!منم رمان دوست دارم اماشب نچ نچ نچ
پاسخ : من اصلا شبا نمیتونم پای نت باشم سسرم درد میگره

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/11 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

سلام روزبخیر،کتاب؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ : سلام خوبی؟؟آره من عاشق خوندن کتاب رمان ازاین جور چیزام

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداشم.چرانمیتونی؟
پاسخ : خوب آجی من شبا باید کتاب بخونم برای همین طبق برنامه ریزیم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

اینواگه میشه بزاراهنگ اون وبت،علی لهراسبی به چشمام خیره شو،فقط یه مدت کوتاه میشه داداشم؟
پاسخ : چشم آجی جون درستش میکنم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

داداش عکسی از بردیاوبهفرجان نداری کنجکاوشدم،خصوصابردیازلزله!!شکلک
پاسخ : چشم آجی جان برای آهنگ وب چشم.درمورداون مطلب ساعت 1 هم

باعرض شرمندگی نمیتونم آجی جون

عکسم از بچه ها میگیرم نشونت میدم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

روجفت چشام.چیزه بدی نگفتی از محبتت هس که میخوای بحرفی باهام،متوجه ام خودتوناراحت نکن داداشی
پاسخ : چاکرتم آجی جونم گفتم که شما دسترسی داشته باشم بهتون

وگرنه من کوچیکتم آجی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

اهل دروغ نیستم،ادم رکی هم هستم،جدی گفتم،namber one
پاسخ : چاکرتم آجی فدایی داره هوارتا

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

کامتاروحذفیدی؟؟بااجازه مرخص میشم داداش.الان قران شروع میشه،فعلابای
پاسخ : نه یه چیزی بت گفتم شاید ناراحت بشی براهمین پاکش کردم

بسلامت مبینا جون یادت نره دعام کنی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

اخی الاهی داداشم دیدمت خوشگل.ولی بهت نمیخوره19،میخوره21،مث من البته من کوچیکترازسنم نشون میدم.وای مانی جان تب شدیدی دارم
پاسخ : جدی؟؟؟تیپم خوبه؟؟؟

جدی بخدا 75 هستم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/10 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

میدونی زیباترین خط منحنی دنیاچیه؟؟لبخندیه داداش وقتی بفهمه بیادشی وتنهاش نمیزاری،واقعاداداش ازدیروزتاالان که قراربودبیخبرازت باشموبرم داغونم کرده نمیتونم بیخبرازت باشم،
پاسخ : آفرین دیگه حق نداری بری ها آجی ماهمه دوستاتیم.

اون من میخواستی تنهام بذاری دمت گرم دیگه که الان هستی

آجی یه راه تماس برام بذار که ازت خبر بگیرم

کلوب فیسبوک هیچی نداری؟ ازت با خبر باشم یا چیزی رو که

خصوصی میخوام برات تعریف کنم اینجا نمیشه

یه دردودل اجی


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 68,048