loading...
EHSAN PAYEH FANS
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/08 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

خیلی ازت ممنونم داداش،یه دونه ای
پاسخ : چاکرتیم آجی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/08 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

سلام روزبخیر.داداش من مؤدب ترازاین حرفاست،توادب همتانداری،منم اینونگفتم که بگی احترام بزرگترواجبه باشه؟
پاسخ : ممنون مبینا جون مرسی از لطفت آجی جونم.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/08 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

شبت بخیرباشه داداش مانی،شکلک
پاسخ : همچنین شما آجی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/08 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

تنهاکه باشی گاهی ارزومیکنی یک نفر اسمت راصداکند،حتی اشتباهی!!!!؟؟...!
پاسخ : آره واللهشکلکشکلک

میگم مبینا جان آجی من بعداز ظهر ها فقط میتون تاساعت 4 یا5 بیام

آجی جونم،درضمن ایی چه جحرفیه اصلا موذب نباش

راحت باش بامن خیالت راحتشکلک آجی

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/07 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

خداروشکرخوبی داداشم،راستی به سال حساب کنی من ازت بزرگترم به ماه حساب کنی داداش ازم بزرگتری؟!!مهربونی مهربون میبینی منو
پاسخ : سلام آجی جون پس احترام بزرگتر واجبه... ببخشید اگه من بی ادبی کردم

شرمنده

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/07 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

به ماه خدانزدیک میشویم،وقت بخشیدن وصاف کردن دلهاست،پس اگرنگاهی،صدایی،زبانی ازمن بردلت ترکی انداخته به بزرگی میزبان این ماه مراببخش.شایدفرصتی برای جبران نباشد
پاسخ : لایــــــــــــــــــــــک

شماباید مارو ببخشید آجی همین که لایق میدونی میام وبم دنیایی ارزش

داره.

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/04/07 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

الان خوبی داداش؟
پاسخ : آره مبینا جان خوبم آجی جونم مرسی آجی مهربون

این نظر توسط hajar در تاریخ 1393/04/07 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

mani fek mikoni rotbe zire chand biyari???
پاسخ : والله هاجر جان دقیق نمیدونم بیخیال نمیخوام بش فک کنم هرچی خدابخواد

این نظر توسط hajar در تاریخ 1393/04/07 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

khosh behalet khalas shodi az konkour ,ye sal mounde manam konkour bedam,chashm azizam hatman doat mikonan to ham mano doa kon azizam
پاسخ : مرسی هاجر جان انالله موفق بشی برات حتام دعامیکنم.

این نظر توسط رونیکا بلا در تاریخ 1393/04/07 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک من چرا نیومدم این چندروزه عشقم احسان جونم دلم برات یه ذره شده بود. حالا همه چشاتونودرویش کنیند تا من بااحسانم بحرفم.

رونیکا درحال صحبت با احسان پایه:

شلام عچقم خوبی؟جیگلم منم دوسیت دارم عسیسم حالت ددوله دوبی؟
بام قهلی بذا بوسچ بدونم خوب شی عسیسم.شکلک
پاسخ : اینجور که تو حرف زدی زبان شناساهم نمیتونن بفهمن

چه برسه به احسان پایه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام ورژن موزیک ویدو خیلی عزیزی قشنگ تر هست؟
    نظرتون درباره ی این پیج چیست؟
    نظرتون درباره ی احسان پایه چیست؟
    کدام موزیک ویدیو و آهنگ احسان پایه رو می پسندین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 1408
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 1,171
  • بازدید کلی : 68,047